zondag 18 november 2012

Johnny the monkey

Enige tijd geleden, kwam ik via Facebook op de site van amigurumipatterns.net uit. De eigenaresse van deze site wilde een boekje uitgeven met de leukste haakpatronen van haar site. Als volger kon je ook meestemmen over de kaft van het boekje. Ik zag deze foto's en wist direct; dat boekje moet ik hebben!
Er werd een soort inzamelingsactie opgezet en als het boekje voor eind september een bepaald bedrag had opgehaald, zou het boekje gedrukt worden. Zo niet, kreeg je het geld terug.

Eind september zaten ze er ruim overheen en kon het boekje gedrukt worden. YEAH!!! :D Helaas moesten we wel nog tot eind oktober/begin november wachten totdat het boekje verstuurd kon worden.

De reden dat ik het boekje moest hebben (behalve dat er leuke patronen in stonden) was het aapje dat op de kaft van het boekje staat.


Mijn nicht(je) is namelijk al maanden aan het smeken om een aap. Ze werkt op dit moment met apen, dus vind ze apen helemaal geweldig! Ik was alleen nog geen leuk aapje tegen gekomen en dan weet ik van mezelf dat ik het ook niet leuk vind om zoiets te haken. Totdat ik dus deze foto zag. Ik weet niet zeker of dat precies de aap is waar zij mee werkt ofzo....maar dat is dan jammer voor haar :P

Hij heet dus Johnny en is best een schatje. Ook Johnny was snel en gemakkelijk te maken. Een middag en een avond en Johnny was ook af. Ik moet meer van die projecten hebben ;)

Ik hoop natuurlijk dat mijn nicht hem goedkeurt en dat ze vriendjes kan worden met Johnny. :D


Hij probeert het voorbeeld na te doen (moet nog een beetje oefenen) ;)
Helaas had ik niet exact dezelfde kleuren in huis en lijkt die van mij iets minder schattig....maar toch.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten