zaterdag 15 december 2012

Rondedansjes

Ik maak één klein rondjedansje en één groot rondedansje.

Nu zul je je wel afvragen, waar heeft die gek het over? Nou het kleine dansje is voor de 3050 pageviews die ik al op mijn blog heb gehad! Ik had gisteren ineens 44 pageviews, geen idee waar ze vandaan kwamen, maar toch bedankt!
Sinds enkele weken doe ik mee aan Link your stuff van Annemarie. Daar kun je dan elke zaterdag je blogjes neer zetten en je creatieve dingetjes laten zien. Dit levert al erg veel extra pageviews op en kom je zelf ook een hele hoop leuke dingen en blogs tegen.
Het enige wat nu nog rest.....meer volgers krijgen. Mijn volgersaantal blijft maar steken op 2 en dat is toch wel een beetje zielig :(

Mijn grote rondedansje is voor mezelf (en een klein beetje voor school). Mijn afstudeervoorstel is eindelijk goed gekeurd en ik mag 7 januari eindelijk beginnen met afstuderen!
Jeetje, wat heeft dat lang geduurd. Ik had een afstudeerplek gevonden, maar dat werd net voor de zomervakantie door school afgekeurd. Ik kon dus weer opzoek naar een nieuwe afstudeeropdracht en afstudeerplek. Deze zoektocht heeft lang geduurd, vele sollicitatiebrieven geschreven en ook veel gesprekken gehad. Pas in oktober vond ik een bedrijf dat me wilde hebben, gelukkig was dit ook een erg leuke opdracht en enthousiaste mensen. Voordat ik aan de slag mocht, moest ik eerst een afstudeervoorstel schrijven. Daarvoor ben ik al een aantal keren op kantoor geweest. Daarna was het weer afwachten, het voorstel moest worden gepresenteerd op school, maar daarvoor moest er weer eerst een afspraak gepland worden.

De presentatie was op 4 december, gelukkig ging alles goed en was de feedback minimaal. De definitieve versie moesten we afgelopen dinsdag inleveren. En gisteren kreeg ik dan eindelijk de verlossende mail van het bedrijf en van school dat alles goed gekeurd was en ik mag beginnen!

Ik ga mijn plan uitvoeren voor Trauma Opvang Nederland en mijn opdracht bestaat uit het uitzoeken wat hun doelgroep is, maar voornamelijk ook hoe ze meer klanten binnen kunnen halen en op welke manieren zij acquisitie kunnen uitvoeren. Ik heb er erg veel zin in, maar ik ga nog eventjes genieten van 3 weken vakantie! :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten