maandag 10 december 2012

Sneeuw ♥

Zoals heel Nederland wel heeft gemerkt afgelopen weekend, heeft het gesneeuwd!!! Op sommige plaatsen harder als op andere plaatsen.

Donderdag hoorde ik op de radio al mensen vertellen over sneeuw, helaas lag er hier toen nog niets. 's Avonds hebben we buienradar goed in de gaten gehouden, morgenvroeg zou het hier ook sneeuwen.
Om 7 uur 's morgens lag er nog niet veel, Jelle dus gewoon naar het werk. Toen ik halverwege de morgen wakker werd (11 uur *schaam*) lag er gelukkig al veel meer.



Ja misschien merk je het al, ik hou van sneeuw!!! Ik snap dat het voor andere mensen heel vervelend is, vooral als je de weg op moet, maar meestal hoef ik nergens naar toe. Dus ik vind het helemaal geweldig.
Eigenlijk vind ik het ook erg zonde om op verse sneeuw te lopen. Het ziet er altijd zo mooi uit en met voetstappen ziet het er toch altijd iets minder mooi uit.

9cm vroeg in de middag
Maar goed, 's middags moest ik wel naar buiten....Ik wilde zien hoe de rest van ons dorp eruit zou zien. Op veel plaatsen waren mensen al bezig met het weghalen van de sneeuw en de stoep schoon te maken (ook eeuwig zonde), maar buiten het dorp lag alles er nog smetteloos bij.



Uiteindelijk ben ik ook het "natuurparkje" ingelopen en daar waren nog weinig andere geweest. Op sommige plaatsen zakte ik tot over mijn enkels in de sneeuw ☺ Maar heb wel mooie foto's kunnen maken.

De perfecte kerstboom.....beetje groot misschien ;)

Zaterdag was het gelukkig ook nog erg mooi en was het ook tijd voor mijn rondje hardlopen (daarover later meer). En ik had er echt zin in....ik wilde weten hoe het zou zijn om te rennen in de sneeuw maar ook om te zien hoe de rest eruitzag.



Mijn rondje was erg leuk en geslaagd. De laatste paar minuten was erg lastig omdat daar de weg en stoep nog niet echt vrij waren, maar dat is bijzaak.


Nu is helaas alles al weer weg, maar ik wacht met smart op nieuwe sneeuw :D





Geen opmerkingen:

Een reactie posten