zaterdag 17 augustus 2013

Mushu het draakje

Mijn haakspirite komt weer een beetje terug. Ik moet ineens weer vanalles haken, maar weet uiteraard niet wat.
Nietst lijkt me leuk of ik heb niet het geschikte garen. Uit frustratie besloot ik mijn Drops Paris voorraad maar eens te gaan gebruiken. Ik begon een projectje, waarmee ik alweer vast loop omdat mijn garen net voor het einde van een tour op is......

Dus ik moest iets anders verzinnen. Na ongeveer 3x mijn Pinterest borden te hebben afgezocht naar een leuk (en gratis) patroon, kwam ik uit bij dit kleine schatje.


Dit draakje is een patroon van Stephanie van All About Ami. Zij besloot dit draakje te maken voor het nieuw jaar en het jaar van de draak.
Ik bleek nog een aantal bollen licht groen van Drops Paris te hebben en besloot hem te gaan maken.

Omdat ik hem met veel dikker garen heb gemaakt, past mijn draakje niet zo in je hand. Gelukkig is hij wel net zo schattig! Maak kennis met Mushu. Mushu is 15 centimeter hoog en is een erg lief draakje.


Hij is zelfs een beetje verlegen (misschien moet ik hem geen Mushu noemen....Mushu uit Mulan heeft namelijk een erg grote mond).

Hij heeft ook een klein staartje waarmee hij kan blijven staan.


Uiteindelijk was mijn haakhonger niet heel lang gestild. Mushu was binnen ander halve dag af.

1 opmerking: