vrijdag 29 november 2013

Hotpink Long Double Crochet cowl

Na mijn eigen Long Double Crochet cowl, wist ik zeker dat ik er nog een (of meerdere) wilde maken voor mijn shop.
Ik vond twee bollen Katia Maxi Merino in een mooi roze kleur en ging aan de slag.

Doordat het eigenlijk een heel simpel patroon is, gaat het haken van deze sjaal erg gemakkelijk. Na een middagje doorwerken was de sjaal dan ook zo goed als klaar.


Deze sjaal is net iets anders dan mijn eigen sjaal. Hij is breder maar daardoor iets korter. Gelukkig heeft hij evengoed een fijn formaat en kan hij met gemak twee keer om je nek geslagen worden.
Door het opengewerkte patroon is hij erg luchtig en valt hij soepel, maar hij houdt je evengoed lekker warm.


Ik denk dat deze sjaal door de kleur erg in smaak zal vallen bij veel meiden en dames. Zelfs ik vind het een leuke kleur!
Als je hem nu besteld heb je hem hopelijk nog op tijd in huis voor Sinterklaas (of anders voor kerst).



1 opmerking:

  1. Tamara!!!
    Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag!
    Ik zie dat je de laatste tijd niet hebt stilgezeten: ziet er goed uit allemaal.
    Ik ben zojuist begonnen aan je tweede brief, je krijgt er dus 2 tegelijk!
    Waarom dat zo is, lees je vanzelf wel, het was gewoon absurd druk.
    Heel veel groetjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen