maandag 2 december 2013

Nog een puffstitch cowl

Na mijn gele cowl wist ik dat ik Katia Maxi Merino wilde blijven gebruiken voor bijvoorbeeld sjaals. Ik besloot weer naar mijn wolwinkel te gaan en nam 3 bollen mee. 1 zeegroene en 2 in een mooie roze kleur.


Met de zeegroene maakte ik nog een puffstitch cowl. Naar mijn idee zijn deze sjaals/cowlen de oplossing voor mensen die niet zo van sjaals (of van grote sjaals) houden. Niet moeilijk hoeven doen over het netjes draperen van de sjaal, maar gewoon, hop je hoofd erdoor en klaar om te gaan!



Deze cowl is iets minder hoog dan de vorige versie, maar wel net zo warm en lekker zacht. En hij zorgt er nogsteeds voor dat je geen koude nek krijgt.




Deze cowl is (samen met de andere puffstitch cowl) verkrijgbaar in mijn Etsy shop.

1 opmerking: