vrijdag 21 februari 2014

Wat vooral NIET te haken.

Vorig jaar vertelde ik jullie over Carnaval en dat ik altijd moeite heb met het vinden met een geschikte outfit. Dit jaar ben ik in welgeteld 1 carnavalswinkel geweest en toen was ik er alweer klaar mee. Ik heb dus nogsteeds niets om aan te trekken. En aan een gehaakte jurk ben ik ook nog niet toegekomen.
Tijdens mijn zoektocht naar gehaakte kleding, kwam ik ook veel hele foute outfits tegen. En die wil ik jullie uiteraard niet onthouden. ;)


Back to the '60, ofzo....

Deze zijn bedoeld als grapje. Je kunt ze je baby opzetten als je borstvoeding geeft.


Tja, wat zal ik hier over zeggen. Niet mijn smaak zeg maar ;)

Er bestaan nog te veel lelijke dingen in haakland. Soms kan een kleurencombinatie voor een lelijk project zorgen, soms moet je je gewoon afvragen of je uberhaupt aan dat projectje moet beginnen.

3 opmerkingen:

  1. Haha, die oker achtige broek tot onder de oksels! Maar zo'n granny spencer is wel weer leuk fout voor carnaval!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dit allemaal wel erg mooi hoor! ;-) (whahahaaaa)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die broeken! Wat vreselijk! Zouden er echt nog mensen zijn die deze nu nog maken?

    BeantwoordenVerwijderen