zondag 8 juni 2014

Give away time!

Vorige week besloot ik eens gek te doen en een Giveaway te organiseren. Deze giveaway vind je op mijn Facebook. Het enige wat je er voor hoeft te doen om mee te doen?! Mijn pagina leuk vinden en mijn vertellen wat je graag zou willen winnen uit mijn shop of wat ik voor je kan maken.

Je mag dus zelf je prijs uitkiezen. Hoe leuk is dat? Uiteraard kan ik niet alles zomaar weggeven. Knuffels, mutsjes en sjaals maak ik graag voor je. Je kunt ook voor een deken vragen, maar dan kan ik je een korting geven.

Dus zoek je nog iets leuks voor jezelf, je kindje of voor een verjaardag? Doe dan mee en maak kans op iets leuks!

2 opmerkingen:

  1. Hoi Tamara, ik heb op mijn blog nog even antwoord gegeven op je vraag m.b.t. tot mijn tassen (sorry had eerder geen tijd om ze op te meten!) Het is heel leuk om te doen. Ik ga je volgen dan zie ik het resultaat wel voorbij komen ;-)
    Groetjes Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En wat een te gekke give away! Ik ga een kansje wagen...;-)
    Groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen